תיאור
- 🤝 בניית מערכות יחסים עם לקוחות והיותך נקודת הקשר המרכזית בתקופת הפוסט-סייל.
- 📊 ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים תקציביים ורכישת משתמשים (USA).
- 🎯 הבטחת אספקת השירותים בהתאם לצורכי הלקוחות ומטרותיהם.
- 💼 שיתוף פעולה עם צוותי מכירות ולקוחות כדי להבטיח הצלחת הקמפיינים.
- 🚀 חיפוש הזדמנויות חדשות לצמיחה עסקית והרחבת החשבונות הקיימים.
- 📈 השפעה על אסטרטגיית החברה בנושאי מוצר, שירות ושוק.
דרישות
- 🌍 אנגלית ברמת שפת אם.
- 🇮🇱 עברית ברמה גבוהה (כתובה ומדוברת).
- 💼 3-6 שנות ניסיון בניהול לקוחות בשוק האמריקאי (USA).
- 📊 מיומנויות אנליטיות ופתרון בעיות ברמה גבוהה.
יתרון משמעותי:
- 🌐 ניסיון בעבודה עם לקוחות בינלאומיים בקנה מידה גדול.
- 🎓 תואר ראשון בניהול עסקים, כלכלה, תקשורת או תחום רלוונטי אחר.
שאלות סינון (מופיעות בטופס הגשת המועמדות)
- כמה שנות ניסיון יש לך בתפקיד Client Success Manager בשוק האמריקאי?
- מאילו חברות רכשת את ניסיונך?
- אילו לקוחות עסקיים אמריקאים ניהלת? (יש לצרף קישורים לאתרים)
- מהי רמת השליטה שלך באנגלית אמריקאית?
- האם יש לך יכולת התנהלות שוטפת בעברית? (הראיון יתקיים בעברית)
- האם ברשותך תואר אקדמי? אם כן, איזה?
- האם מקובל עליך לעבוד במשרה מלאה ממשרדי החברה ברחובות?
- מהי זמינותך לתחילת עבודה?
- מהו טווח ציפיות השכר שלך?
- האם את/ה מאשר/ת להעביר את קורות החיים שלך ישירות למעסיק לבדיקת התאמה ראשונית?
פרטים לגבי מיקום והגעה למקום העבודה
תנאים ופרטים כלליים
- אנו מציעים סביבת עבודה צעירה ודינמית בתעשייה מהירה ומשתנה.
- 🕒 היקף המשרה: משרה מלאה (לא היברידי)