📌 מתן שירותים פנים וחוץ ארגוניים במחסן TPL מול גורמים כגון נציגי שרשרת, לקוחות ומנהלי מותגים, מחלקת איכות ורגולציה, מחסנים, מחלקה כלכלית, וספקי חומרי גלם.
📌 מעקב ובקרה אחר ביצוע השירות שהוסכם עליו, כולל הקמה ועדכון בריפים במערכת.
📌 תמיכה בביצוע הזמנות ודרישות רכש, הפקת דוחות וניתוח נתונים על פעילות המפעל/TPL.
📌 מתן גיבוי לתפקידים מקבילים כמו אחראי חומרי גלם, אחראי תפ"י, בהתאם להנחיות המנהל הישיר.
📌 נאמנות איכות במפעל השע"מ, כולל טיפול ומעקב אחר אי-התאמות, בקרת נהלים, ביצוע תחקירים ומעקב אחר הכשרות.
דרישות
✅ שליטה טובה בתוכנות OFFICE, בעיקר OUTLOOK ואקסל – חובה.
✅ אנגלית בסיסית – חובה (בעיקר קריאה וכתיבה).
✅ יכולת הגעה עצמאית או שימוש בהסעות ממגוון ערים בארץ.
✅ יכולת ניהול זמן ולמידה עצמאית – חובה.
שאלות סינון (מופיעות בטופס הגשת המועמדות)
❓ האם יש לך ניסיון בעבודה בסביבה תפעולית?
❓ האם אתה/את בעל/ת שליטה בתוכנות OFFICE (כולל OUTLOOK ואקסל)?
❓ האם את/ה יכול/ה לנהל זמן ולמידה עצמאית?
פרטים לגבי מיקום והגעה למקום העבודה
הגעה עצמאית
תנאים ופרטים כלליים
🕔 עבודה בסביבה תפעולית, במשרד OS הצמוד למפעל, כולל סיורים שוטפים.
🕔 חמישה ימי עבודה בשבוע, עם מוכנות לעבודה בימי שישי בהתאם לצורך.
🕔 שעות עבודה: 07:00-16:00 או 08:00-17:00, עם גמישות מסוימת ומוכנות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
🕔 ציוד אישי כולל טלפון חברה, מייל ארגוני, מחשב נייד וחיבור מרחוק.