מטרת התפקיד:
🎯 יצירת שיפור מתמיד באיכות התהליכים להשגת אפקטיביות ארגונית.
תחומי אחריות:
- איכות:
- 🛠️ בקרת איכות שוטפת של מוצרים.
- 🔍 בקרת תהליכים, בדיקת הזמנות ופקודות עבודה.
- 📋 בניית תיק מוצרים להגדרת האיכות הרצויה ככלי עזר לעובדי הייצור.
- 📝 עדכון נהלים וכתיבת נהלים חדשים.
- 📞 טיפול בתלונות לקוחות.
- 📊 ניהול אירועי אי-איכות, כולל כתיבת דוחות ותחקורים.
- מענה לשאלונים מלקוחות:
- 📑 טיפול ומענה מקצועי לשאלונים מלקוחות, תוך הקפדה על דרישות האיכות.
- ייזום וביצוע הדרכות לעובדים:
- 🏫 תכנון וביצוע הדרכות לעובדים בתחומי איכות ושיפור תהליכים ארגוניים.